BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du overblik og er dygtig til at samarbejde tværfagligt med et helhedsorienteret fokus?
Har du en motiverende og anerkendende tilgang, og tager du udgangspunkt i borgerens ressourcer og netværk?
Og vil du gerne arbejde i en stor organisation med mange samarbejdspartnere og udfordringer? Så læs videre her.
Myndighedsområdet i Ældre- og Handicapforvaltningen søger en rehabiliteringsrådgiverrådgiver til sagsbehandling af hjælpemidler, forbrugsgoder og mindre boligændringer i Myndighed Fysisk Funktionsnedsættelse.
Det er en fast stilling på 37 timer, med tiltrædelse d. 1. oktober.
Om jobbet
Din primære opgave vil være at vurdere og afgøre ansøgninger om hjælpemidler,
forbrugsgoder og boligændringer efter Servicelovens §§ 112, 113 og 116.
Afgørelser dokumenteres i Nexus med baggrund i udredning af borgerens funktionsevne, ressourcer, mål og muligheder ud fra ICF (International Classification of Functioning, Disability and Health). Du rådgiver og vejleder borgere og pårørende, både via telefon og besøg i hjemmene. Du har i processen mulighed for at samarbejde med både fagfaglige og tværfaglige kolleger, ledere samt interne og eksterne samarbejdspartnere.
Om os
I Myndighed er hovedopgaven at sikre, at borgere, der har behov for støtte, gennem faglig og professionel indsigt og dialog, får det rigtige tilbud, enten i kommunalt regi eller
i civilsamfundet - og efterfølgende at understøtte borgeren i at nå sine mål gennem tæt samarbejde med relevante samarbejdspartnere.
Fysisk Funktionsnedsættelse er et tværfagligt sammensat team der modtager henvendelser fra voksne mennesker, der primært har fysiske funktionstab.
Vores mål er at støtte voksne mennesker i at leve et så selvstændigt og uafhængigt liv som muligt, fordi vi ved det øger livskvaliteten.
Om dig
Vi forventer, at du:
- er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
- har stor erfaring med sagsbehandling iht. Servicelovens §§ 112, 113 og 116
- har gode samarbejdsevner og kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt
- arbejder positivt med, når der sker ændringer og under forandringer
- har gode kommunikationsevner, er omgængelig og imødekommende
- arbejder målrettet og struktureret samt tager initiativ og ansvar
- kan håndtere en travl hverdag og prioritere mellem mange opgaver
- er uhøjtidelig og kan se værdien i alle faggruppers bidrag og kompetencer
- er fleksibel og kan arbejde selvstændigt og selv tilrettelægge arbejdsdagen.
Vi tilbyder
- Introduktion og oplæring
- Et udfordrende og alsidigt arbejde
- Dygtige og erfarne kolleger
- Sparring på fagmøder og med fagkonsulenter
- En travl arbejdsdag i en god og uhøjtidelig tone
- Indflydelse på arbejdsopgavernes tilrettelæggelse
- Storrumskontor.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den
forhandlingsberettigede organisation.
Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan fås hos:
Myndighedsleder Fysisk Funktionsnedsættelse, Robert Jull på 30534592, roej@odense.dk
Rehabiliteringsrådgiver Cecilie Schultz Larsen, 23816225, cecsl@odense.dk
Det praktiske
Ansøgningsfristen er søndag den 20. august 2023. Samtaler afholdes mandag den 28. august 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Assens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Dalumvej 95B, Dalum, 5250 Odense SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=44c5af97-9b57-4430-b851-de7c5d79bed2
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884279