BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du administrativt talent? Er du vant til at have mange bolde i luften, og har du flair for relationsdannelse med mange interessenter? Er du struktureret og tager naturligt ansvar for egne og afdelingens mål? Så er du måske vores nye projektassistent.
Energi Fyn er Fyns største energiselskab, og vi sikrer elforsyningen til 215.000 fynboer. Vi er 100% ejet af fynboer, og det er vores mål og opgave at bidrage til udviklingen på Fyn. Vi er en del af energisektoren, som er under stor forandring på grund af den grønne omstilling, hvilket i høj grad påvirker efterspørgslen på elektrificering af vores hverdag.
Struktureret assistance
Med reference til projektchefen får du ansvar for at yde struktureret og koordineret assistance til projektlederne, som beskæftiger sig med udrulning af fibernet til Energi Fyns kunder. Som projektassistent kommer du til at håndtere en række forskellige aktiviteter, som kræver, at du kan holde mange bolde i luften og veksle imellem mange interessenter.
Eksempler på nøgleopgaver:
- Opdatering af produktionsplaner, planlægning af statusmøder samt kommunikation med underleverandører
- Understøttelse af fibernetproduktionen igennem forsyningslinjen og de tilhørende procedurer
- Vedligehold af indkøbsaftaler, tovholder på materialeforecast og vedligehold af bufferlager, leveranceopfølgning samt opdatering af kontaktoplysninger
- Håndtering og fordeling af kundehenvendelser
- Opdatering af data herunder registrering af installationer i Sonwin og ServiceNow.
- Opdatering og vedligeholdelse af måltavler
- Bestilling af tryksager, udarbejdelse af referater mv.
Din succes afhænger af din forretningsforståelse og -behov samt din evne til at skabe overblik på en selvstændig og struktureret måde. Dertil skal du kunne arbejde tæt sammen med assistenten fra driftsafdelingen og projektafdelingens koordinator. Du skal trives i at tage ansvar, og at arbejde med en forståelse for, at der er sammenhæng mellem din indsats og opnåelse af afdelingens mål.
Klar til at sidde i en nøglerolle
Du er uddannet inden for administration og har gerne erfaring med at agere som knudepunkt i en BackOffice funktion. Du har en god forretningsforståelse, og du formår at være proaktiv i krydsfeltet mellem kompleks teknisk projektledelse, entreprenører, kunder og kolleger. Du er erfaren bruger af Office pakken, og det er en fordel, hvis du kender SonWin og ServiceNow - men det er ikke et krav.
Som person er du positiv og kan samarbejde - også når det går stærkt. Du er struktureret, selvstændig, systematisk, igangsættende, opsøgende, nysgerrig, empatisk, rolig, hviler i dig selv og kan både have mange bolde i luften men samtidig finde ro i rutineopgaver.
En ambitiøs energikoncern med kunden i centrum
Du får en moderne og velkonsolideret energikoncern i ryggen og et team af kompetente kollegaer, som løbende videndeler og sparrer med hinanden.
Du bliver en del af en kompetent afdeling, som arbejder bredt sammen med den øvrige del af bredbåndsafdelingen med ansvar for planlægning, projektering, dokumentation, netværksteknik og salg inden for Energi Fyns fibernet.
Med udgangspunkt i en helhedsorienteret, værdiskabende og lønsom tilgang prioriterer vi et godt samarbejde og den enkeltes faglige og personlige udvikling. Derfor søger vi en projektassistent, der fagligt og menneskeligt passer til vores værdier: Ansvarlig, Engageret og Udvikling.
Det praktiske
Vi forventer at holde 1. samtaler d. 13. september og 2. samtaler d. 18. september.
Grundet ferie kan Morten Thorup ikke kontaktes før d. 22. august.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Assens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Energi Fyn, Sanderumvej 16, 5250 Odense SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.energifyn.dk/information/job-og-karriere/ledige-stillinger/?hr=show-job/158511&linkref=127322&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888490