BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du spille en central rolle, og yde it-support i topklasse til vores ca. 370 interne brugere?
Arbejder du struktureret med fokus på samarbejde og kvalitet? Så er du måske vores nye it-supporter.
Energi Fyn er Fyns største energiselskab, og vi sikrer elforsyningen til 215.000 fynboer. Vi er 100% ejet af fynboer, og det er vores mål og opgave at bidrage til udviklingen på Fyn. Vi er en del af energisektoren, som er under stor forandring på grund af den grønne omstilling, hvilket i høj grad påvirker efterspørgslen på elektrificering af vores hverdag.
Vedligehold, fejlfinding og brugeradministration
Som IT-supporter bliver du tilknyttet et team af nøglemedarbejdere, som har ansvaret for at yde it-support til ca. 370 brugere. Du bliver en del af en afdeling, der arbejder ud fra en forretningsorienteret tilgang med koncernens brugere i centrum. IT-afdelingen er præget af en stærk fælles ånd, og vi arbejder fleksibelt; uanset opgavens form og indhold. I fællesskab bærer afdelingen ansvaret for, at hele koncernen får IT-service på højeste niveau.
Med reference til chefen for IT-drift og sikkerhed er dit primære ansvar support af brugere, hvilket blandt andet indebærer udlevering af IT-udstyr, vejledning i brug af programmer og hardware, brugeradministration og vedligehold af printere og andet udstyr.
Derudover kommer du til at:
- Stå for installation, konfiguration og fejlfinding på klient hardware/software
- Håndtere løbende support på fastnet- og mobil telefoni
- Udfærdigelse af dokumentation og vejledninger
- Bidrage med fysisk opsætning af it-udstyr
- Ad hoc kan der opstå behov for støtte til 2. level support
Din succes afhænger af din evne til selvstændigt at arbejde med IT-supportopgaver, og på længere sigt aktivt at deltage i den løbende optimering og kvalitetssikring af IT-supporten.
Erfaren og struktureret datatekniker med smittende holdånd
Du er formentlig uddannet datatekniker, IT-supporter eller lignende og har erfaring med MS Windows, Office og Active Directory. Har du kendskab til ServiceNow, SCCM og Citrix er det en fordel, men ikke et krav - vigtigst er det, at du har en bred erfaring indenfor support med fokus på service, samarbejde og kvalitet. Du arbejder struktureret og systematisk og har forståelse for at gribe de presserende opgaver uagtet opgavens karakter og omfang.
Som person er du positiv og serviceminded både for dine kollegaer og vores brugere. Du skaber tillid og fremtræder rolig, diplomatisk og empatisk, og du finder det naturligt at holde dig ajour med den teknologiske udvikling indenfor dit arbejdsområde.
Dynamisk afdeling med fokus på nye teknologier
Du får en dynamisk afdeling i ryggen, der tæller 11 kolleger fordelt på IT-drift, sikkerhed og support. Dit team består af fire kompetente kollegaer, hvoraf den ene er elev, som videndeler og sparrer med hinanden.
Kulturen er kendetegnet ved åbenhed, frihed under ansvar med fokus på fællesskabet og det sociale. Vi arbejder ud fra en forretningsorienteret tilgang, hvor koncernens ca. 370 brugere er i centrum, og hvor alle i afdelingen bærer ansvaret for at levere service på et højt niveau - uanset om det 1. eller 2. level support.
Med udgangspunkt i en helhedsorienteret, værdiskabende og lønsom tilgang prioriteres et godt samarbejde og den enkeltes faglige og personlige udvikling. Derfor søger vi en IT-supporter, der fagligt og menneskeligt passer til vores værdier: Ansvarlig, Engageret og Udvikling.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Assens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Energi Fyn, Sanderumvej 16, 5250 Odense SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://energifyn.hr-on.com/show-job/150790?linkref=112441&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845930