Hjælp søges til ordrebehandling og produkttekster

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi er et firma, der bl.a. forhandler og fremstiller bordbænkesæt, cykelstaver, pullerter, vejbomme og blomsterkummer til boligforeninger, skoler, kommuner, parker, etc.

Vi har travlt og søger hjælp til kontorarbejde på ca. 12 t/ugentlig – men du kan øge timeantallet, da der er mulighed for at præge og udvikle stillingen, især indenfor markedsføring.

Opgaverne på kontoret er bl.a.:

  • Hjælpe med at booke forsendelser
  • Oprette ordrer
  • Fakturering, betaling af regninger, evt. bogføring
  • Andre adhoc kontoropgaver

Har du markedsføringskompetencer har vi brug for:

  • Produktbeskrivelser af varerne til vores hjemmeside
  • Kompetencer generelt indenfor digital markedsføring, dvs. Facebook opdatering, nyhedsbreve, google ads. mv.
  • Eventuelt billederedigering   

 Vi forventer:

  • Du har erfaring med kontorarbejde eller nyuddannet
  • Du er struktureret, fleksibel og hjælpsom
  • Du har sans for detaljer
  • Du kan arbejde selvstændigt og løsningsorienteret
  • Du er dansktalende og gerne flere sprog

… og bidrager du ind med markedsføringskompetencer forventer vi, at du er god til at formulere dig i skrift og tale samt gerne erfaring indenfor markedsføring.

Vi tilbyder en spændende og varierende hverdag med gode kollegaer og glæder os til at modtage din ansøgning, som du sender til info@outdoordesign.dk

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Assens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (12-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

OutdoorDesign ApS, Østerbro, 5690 Tommerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045878

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet