Administrative medarbejdere til Psykiatri- og Misbrugsområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du interesse for det specialiserede socialområde, socialpsykiatri og misbrug? Vil du være med til at understøtte ledelsen, medarbejdere og behandlere, så vi sammen kan skabe udvikling hos vores borgere? Så er du måske lige den, vi leder efter!

Hos Psykiatri- og Misbrugsområdet i Assens Kommune søger vi to administrative medarbejdere.

Vi søger to deltidsmedarbejdere til stillinger på ca. 25 timer om ugen. Fordeling kan evt. ændres.

Hvem er vi

Psykiatri- og Misbrugsområdet er ansvarlig for, at mennesker med psykisk sygdom, mennesker med behov og ønske om misbrugsbehandling samt socialt udsatte og unge med psykisk sårbarhed i Assens Kommune modtager en professionel indsats, så de opnår samme muligheder for et godt liv og oplevet livskvalitet som andre.  

Psykiatricenteret og Misbrugscenteret er en afdeling, som er forankret under det specialiserede Socialområde.

Psykiatricenter Vestervangen er fysisk placeret og i nærhed til to socialpsykiatriske Botilbud i Tommerup og Misbrugscenteret, som er placeret i Glamsbjerg.

Til afdelingen er desuden tilknyttet en administration, der er teamledere og flerfaglige medarbejdere.

Om jobbet 

Vi tilbyder et alsidigt, meningsfuldt og udfordrende arbejde.

Du får nogle fantastiske kollegaer, der sætter humor og det gode arbejdsfællesskab højt.

Du kommer til at sidde fysisk på Psykiatricenter Vestervangen, Vestervangen 100, 5690 Tommerup. Men du vil også få et tæt samarbejde med Misbrugscenteret i Glamsbjerg.  

Dine vigtigste opgaver er at understøtte os med:

  • bestilling af varer
  • modtagelse af varer
  • oprettelse af sager i fagsystem Acadre
  • ansvarlig for KMD vagtplan indberetning/vagtrul
  • indkaldelse til diverse møder
  • pasning af telefon
  • løbende driftsunderstøttelse, herunder økonomi
  • betaling af regninger
  • varetagelse af mangeartede forskellige opgaver

En af vores fælles opgaver kan være kørsel i centerets bus (alm. kørekort), hvorfor fleksibilitet ift. hjælp med kørsel og kørekort er en nødvendighed.

Hvem er du

Vi søger en kollega med en åbent, positiv og nysgerrig tilgang til både arbejdsopgaver og vores organisation.

Vi lægger vægt på, at du har følgende faglige kompetencer:

  • interesse for det specialiserede socialområde
  • erfaring med at arbejde med forskellige IT-systemer og en vilje til at lære nye systemer
  • gode skriftlige kommunikationsevner
  • meget gerne vant til arbejdet med økonomi og erfaring fra kommunal virksomhed
  • evt. uddannet bogholder

Derudover lægger vi vægt på, at du har følgende personlige kompetencer:

  • evner at arbejde struktureret og selvstændigt
  • er holdspiller og fleksibel
  • ser muligheder – også når ting forandrer sig og går stærkt

Som på enhver anden moderne arbejdsplads disponerer du selvstændigt over din tid, som tilrettelægges efter dine opgaver.

Vil du vide mere

For yderligere oplysninger er du velkommen til, at kontakte afdelingsleder Hanne Longhi på tlf. 23 34 42 54.

Ansøgningsfristen er den 1. januar 2024, og vi forventer at holde samtaler i uge 2.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7d48a360)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Assens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Assens Kommune - Socialpsykiatrien, Odensevej, 5610 Assens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959366

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet